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Spam Monitor is an easy-to-use Spam filter that detects and isolates unsolicited junk mail sent to your mailbox. Designed for computer users, not experts, Spam Monitor's step-by-step wizard configures your PC with the safest anti-spam settings automatically.
Spam Monitor is easy to install and manage but don't be fooled by its perceived simplicity, behind the scenes is a world-class spam filtering technology continuously protecting your Inbox. If you have tried other spam filters and found them too complex or ineffective you should try Spam Monitor. Download a free trial now and discover for yourself the simple and effective way to stop spam.
Spam Monitor runs in the background from your system tray automatically detecting spam email as it arrives in your Inbox. Using your local black-list, white-list and spam filter plug-ins, as well as publicly available black lists, Spam Monitor will detect and mark spam messages before they reach you.
For advanced users, Spam Monitor offers a powerful set of customization features including plug-in architecture so that new spam filter features can be easily downloaded. Spam Monitor will work with all mail clients that use POP3 or IMAP4 mailboxes including Outlook, Outlook Express, Eudora, Incredimail and Netscape. For simple setup it includes a step-by-step configuration wizard which automatically detects and updates compatible mail clients to use Spam Monitor.
Spam Monitor feature highlights
- Configuration wizard that automatically configures your mail clients to use Spam Monitor
- Support all popular email programs such as Outlook, Outlook Express, Netscape Mail, Mozilla Mail, Eudora or Opera
- Automatically white-list email addresses or servers that you frequently correspond with
- Live updates to automatically updates blocking filters and plug-ins
- Supports connection to unlimited POP3 or IMAP4 servers and mailboxes
- Customizable local black and white lists. networks or IP addresses for manual configuration

Libro blanco del comercio electrónico
Guía Práctica de Comercio Electrónico para PYMES
<8.2.4> Crecimiento y conversión
Sin entrar en un análisis más profundo, hemos visto que el objetivo
fundamental de cualquier tienda online es crecer en ventas. Para ello
es preciso que crezca el número de potenciales compradores atraídos
a nuestra tienda online. En definitiva se trata de captación de nuevos
clientes y retención de los que ya tenemos.
Internet ofrece una pléyade de herramientas de captación
que podemos utilizar:
→→ acciones member get member
→→ publicidad en sitios afines
→→ campañas en redes de afiliación
→→ publicidad en buscadores
→→ acciones SEO/SEM
Las herramientas de Web analytics que hemos descrito juegan un
importante papel en la monitorización de los objetivos establecidos
en la estrategia de la empresa. Nos permite cuantificar el grado
de realización de objetivos.
Como hemos visto extensamente, podemos saber qué palabras clave son
las que atraen mayor número de clientes a nuestra Web y así diseñar una
campaña de publicidad en buscadores. Podemos medir en las campañas
la contribución de cada medio de la campaña a nuestras visitas e incluso
evaluar la conversión en ventas de los clientes recibidos, etc.
Todas las herramientas de medición descritas en este documento
buscan ayudarnos en este proceso de aprendizaje: la mejora continua
del crecimiento de nuestra tienda online y la conversión a clientes de
nuestra audiencia.
Como conclusión del capítulo podemos quedarnos con lo siguiente:
Medir es clave para mejorar y existen herramientas accesibles
y adecuadas de Web analytics para cada negocio.
→→ La obtención de mayor audiencia y la mejora de la usabilidad
de la tienda deben ser objetivos permanentes.
→→ La captación y retención de clientes puede facilitarse con herramientas
online cuyo retorno podemos medir.
→→ La optimización de la tienda es un proceso de mejora continua
que exige conocer y aplicar las herramientas de medición.
→→ Podemos aprender monitorizando las KPIs del proceso
en todas sus fases.
Fuente: Libro blanco del comercio electrónico
Guía Práctica de Comercio Electrónico para PYMES
Autor
Asociación Española de Comercio Electrónico y
Marketing Relacional (AECEM)